En lång dag

Det har varit en lång dag och nu har jag äntligen landat i sängen för sömn. Klockan ringde 04.45 i morse. Sedan dess har vi hunnit flyga länge, ta oss hem och packat upp. Det bästa av allt var saneringen av tänderna med tandtråd, ansiktspeeling och klipp, fil och lack av naglar. Det här med att glömma necessären lär jag inte göra igen. På minussidan så har jag fått ont i halsen. Den där nedrans air conditionen, blir man inte alltid dålig av den? Därför blev det ingen träning idag heller utan istället Toblerone och Turkisk peppar framför en film. Och nu blir det sömn efter ett glas C-vitamin och några spray Cold Zyme i halsen. Imorgon vill jag vara alert av flera anledningar. En fullspäckad dag där jag gärna skulle slänga in lite träning också.


Kvällsdrink och kvällslack. Nu blir det kort-kort och naturfärg på nagelfronten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0