Morgonstyrka

Jag var inte sugen på träning när jag vaknade i morse. Eller jag är nästan alltid sugen, men kroppen däremot kändes seg efter simningen igår. Tung styrka med den segkroppen kändes inte som ett bra alternativ. Men det visade sig att jag kände helt fel. Jag fick välja mellan överkropp och ben av min PT. Jag valde ben. Efter rörlighetsövningar blev det front squats i superset med lårcurl samt höftlyft i superset med utfallsstep-up. Jag var lagom skakig i benen efter denna morgon och sjukt mycket piggare och gladare än innan träningen. Det är träningens effekter det. Nu blir det undanstök på kontoret innan jag checkar ut för semester.


Fredagsfeeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0