Veckans första träning

Hallå! Nu är det så mycket som försöker få plats i mitt liv att det gäller att vara effektiv som få om allt ska hinnas med. Nu är det mest jobb som tynger mig, men några dagar kan man stå ut med dygnet runt-jobb om man sedan får vila. Idag fick jag i alla fall svettas med ganska många cykelfantaster på lunchen. Underbart att tillsätta lite endorfiner! Lunchen blev sedan supersnabb framför datorn. Aldrig har jag tryckt fyra bautapotatisar (med lax, sås och grönsaker) i det tempot. Nu är det dags för en liten mellanlandning på Sats Signalfabriken för Body pump innan jobbet fortsätter hemifrån. Pjuh.


Glad instruktör..


..och hungrig instruktör



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0