Min sista lunchcykel..för nu

Idag var det dags för min sista lunchcykel i Kista. Eftersom jag byter jobb kommer jag inte direkt ha vägarna förbi Kista. Jag kommer sakna alla grymma deltagare, allt skratt och alla svettdroppar vi åstadkommit på måndagarna. Allt har sin tid, det vet jag. Men jag kommer ändå sakna mina måndagar! Idag då? Jag hade ett nytt upplägg som skulle osa party. Och det gjorde det. Jag har nog aldrig tagit i så mycket på en cykelklass och känslan efteråt var fantastisk! Att sluta med flaggan i topp, eller i alla fall med spagettiben på topp, känns utmärkt!


Hejdå cykelsalen, jag kommer sakna dig!



Partycykel med partybyxor, tummen upp


Lite ledsen i ögat över det faktum att mina dubbelmåndagar nu blir enkelmåndagar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0