Pigga ben efter helgen

Min dubbelmåndag är här igen. På lunchen var det en Cykelklass som skulle avverkas. Nu är det bara två veckor kvar innan jag lämnar den klassen. Tråkigt. Det gick bra och jag var förvånansvärt pigg i benen efter helgens halvmara. Jag har endast träningsvärk i vaderna och känner av vänster höft. Dessutom fick jag prata med några deltagare efteråt, vilket alltid är uppskattat. Nu ska jag vidare till nästa klass samtidigt som jag matar hjärnan med det nya Body Pump-programmet. Fem låtar fick jag in igår, resten kommer nästa vecka. När jag ska göra något gör jag det till hundra procent, jag kan inte instruera något halvdant. Så, nu kör vi!


Härliga cykelsal






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0