Igår och idag

Igår hade vi en dag vid poolen. På eftermiddagen pysslade vi lite i miniland och på kvällen åt jag lasagne till middag igen (haha, otippat?!). Efter minidiscot satt vi ute och surrade med grannarna rätt länge. Supertrevligt. Idag blev det också en pooldag. Och på eftermiddagen tog jag mitt första dopp i havet. Det ligger precis nedanför hotellet, men jag har varit lite för bekväm för att gå dit. Men det var väldigt varmt och inte alls svårt att komma i. Skönt! Nu på kvällen har vi käkat burgare på hotellet och Alicia fick springa runt och leka med en massa barn. Nu är hon slutkörd och nöjd. Och som vanligt, nöjda barn ger nöjda föräldrar.

Liten blir stor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0