Seg ben- och ryggstyrka

I morse var jag seg och inte riktigt "in the mood" för träning. Men jag hade bestämt mig och vet att det blur tusen vändor bättre om jag tränar. Visserligen blev jag hungrig redan på väg till gymmet, men det kände jag inte av när jag väl körde igång. Men jag hade inte riktigt den stuns och energi jag brukar kunna plocka fram och det var jobbigt, framförallt i ryggen där jag har någon känning/låsning. Men jag gjorde det och har förhoppningsvis plussat på mina muskler något. Jag testade goodmornings för ryggen idag men hade samma vikt som på knäböjen så jag fick inte till någon jättestor fällning. Och i de första front squatsen (som jag inte gjort på hur länge som helst), kom jag inte ända ner och det var riktigt tungt innan det släppte och jag hade banat in rörelsen ordentligt.

Superset Knäböj 5x5 // Goodmornings 5x5
Superset Front squat 3x5 // Utfall 3x7
Superset Marklyft 5x5 // Enarmsrodd med kettlebell 5x7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0