Nattblogg

Hej och godnatt!

Body pumpen gick bra och det var nästan fullt. Kul trots att vädret varit toppen idag, med undantaget för snön (?) som kom när jag satt på tuben till gymmet. Efter passet fick jag skynda mig hem för att spana in den tredje finalmatchen i hockeyslutspelet. Och det gick åt..fanders! 3-2 till HV efter sudden. Nu väntar två borta(hockey)matcher och jag håller verkligen mina tummar och tår!

Idag fick jag för övrigt ett mail från min gruppträningansvarig som hade fått ett superpositivt mail av en kund som brukar besöka mina pass. Jag kan tala om att jag blev lagom ego-boostad av det. Och lite extra positiv energi tackar man ju inte nej till! Fantastiskt säger jag bara!

Något mindre positivt är begravningen jag ska på imorgon. Det kommer bli en mycket tung dag och jag väljer att lägga min kära blogg åt sidan under hela morgondagen.


Morfar,

Det gör ont när knoppar brister. Du kommer alltid vara min coola, allkunniga och rättvisa morfar. Du hade alltid koll på allt. Ordning och reda. Den bästa morfar man kan tänka sig. Jag saknar dig så. Trots att du uppnådde en ansenlig ålder lämnade du oss alldeles för tidigt. Du hade så mycket mer att ge! Jag har aldrig saknat någon som jag nu saknar dig. Du har en given plats i mitt hjärta. Vi ses i Nangijala.



Nu blev jag väldigt personlig här vilket inte hör till vanligheterna. Men där har ni en del av svaret på min bloggsvacka den senaste tiden.. Ta hand om varandra medan ni kan! Kram!




Kommentarer
Postat av: Elin

Jobbigt med begravning, men samtidigt är det en fin avslutning då man träffar dem som betytt något för honom och man kan minnas fina saker tillsammans! Man får gråta, det får man.

Ta hand om dig! Kram

2010-04-20 @ 08:36:17
URL: http://elinbjorklunds.blogg.se/
Postat av: Anki

Vad tråkigt med begravning. Hoppas ni får en fin dag i alla fall!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0