Söndag

Hej gott folk!

Nu har det hunnit bli april och idag är det bannemig lite vår i luften igen! Fantastiskt! Idag har jag instruerat en bodypump och nu ska jag fixa lite grejor och sedan är det dax för en ny vecka igen som kommer avslutas på bästa sätt - Blogger bootcamp.

För övrigt är mina garderober uppmonterade och fullproppade (nåja..) och jag är mer än nöjd. Vem hade trott att jag skulle få plats med allting? Och här har vi resultatet:


Pratiskt? Ja. Snyggt? Ja. Bästa kombon!

Nu blir det till att fundera ut vilken praktisk lösning jag ska välja till hallen. Skjutdörrar med speglar vore att föredra, men jag har ett element där som man kanske inte ska stänga in? Hmm, vi får se!

Dax att återgå. Tjing på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0