Torsdag

Tisdagens begravning bestod av många tårar men dagen blev lyckad och jag tror lilla morfar blev nöjd.

Torsdag idag och jag jobbar hemifrån. Superskönt att man kan göra det. Dock är ju vädret så nedrans trist och mörkt, men det funkar helt okej när man sitter inne. Lite mysfaktor är det allt. Jag har precis fått i mig havregrynsgröt kokad med linfrön med rivet äpple och Keso till. Gott! Nu är det dax att bita i lite jobb igen med Hoffmaestro och lite trancetechno i bakgrunden. Och ladda inför hockeyns SM-final 5:7 ikväll. Djurgården tog minsann hem segern i matchen igår. Yesyes!

För övrigt körde jag min sedvanliga spinnpuls igår. Och jäklar vad deltagarna tog i. Det är sådan energi som man får tillbaka när man ser att de verkligen kämpar järnet, och lite till. 


Spinning på BBC i lördags



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är så jobbigt med begravning, men jag tror han var nöjd (: Hoppas det trotts allt detta är bra med dig!

2010-04-29 @ 16:56:45
URL: http://rsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0