Torsdag

Hej där!

Sitter på arbetet och ska strax strax dra hem till päronen för att slänga i en tvätt och sedan vidare till en vän och kika på första hockeyfinalen. Djurgården mot HV71, där det är Djurgården som ligger mig varmast om hjärtat. Nu håller vi alla våra tummar och tår!

Innebandyn i tisdag var för övrigt så nedrans rolig. Men! Jag lyckades stuka insidan av fossingen så den är blå och fin just nu. Det är ju toppen inför helgens boot camp. Det känns dock inte så värst farligt så jag tror nog det ska gå bra. Det hoppas vi på i alla fall. Men det gör att det inte blir någon löpning idag. Trist, men troligtvis bäst för fossingen min.

Dax att springa till tuben. Glöm inte att hålla en tumme (eller två) för Djurgården ikväll!

Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0