Lopp

Här om dagen var jag på en härlig Blueberry-frukost där ToppHälsa bjöd in till ToppLoppet. Så nu ska jag springa milrundan den 2 oktober. Utöver detta lopp är det Tjemilen på söndag och (gulp!) Halvmaran lördagen efter. Tyvärr har min uppladdning inför Halvmaran blivit lidande av mina benhinnor, min smärre cykelkrasch och lite andra ting. Men jag hoppas på att känna mig någorlunda fräsch och energirik i kroppen under hela loppet! Laddningen pågår!

För övrigt är det mycket jobb nu när man är tillbaka från semstern och så måste jag göra koreografi till ett MRB (mage, rumpa, ben)-pass som jag ska köra i övermorgon (oh my!). Det är ett nytt koncept som startar nu på höstterminen. Det känns spännande så imorgon vet vi vad jag pysslar med.. För övrigt har jag kört en body pump-klass idag. Jag har varit ledig från mina egna pass under hela augusti. Det har varit skönt så man kan få längta lite efter det igen. Och idag var det hårdkör. Hjälp vad mina ben (och övriga delar för den delen också) skakade efteråt. Men det är skönt att man känner att det tar!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova. Nu är det (eller borde i alla fall vara) slut på semsterfasonerna!

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0