Veckans träning

Denna veckan har rullat iväg galet fort. I måndgs körde jag releasen på body pump 76 och det gick toppen. Jag kan meddela att träningsvärken fanns där några dagar efteråt. Men då känner man att man gjort något. I onsdags vickade jag en spinningklass och en MRB-klass (mage, rumpa och ben). Spiningen körde jag ganska tung med många backar och några intervaller på slutet. Och när jag skulle köra min MRB var skivan spårlöst försvunnen så jag fick mixtra lite med stereon och köra via mp3:n istället. Det gick bra, tills jag skulle använda CD:n igen och den inte gick igång.. Hmm, jag skulle inte kalla mig oteknisk men jag testade nog sladdarna i alla ingångar som fanns utan framgång. Tur att man har någon på gymmet som kan fixa det. Till nästa onsdag ska jag minsann leta fram skivan (eller bränna en ny..). Igårkväll var pappa och jag ute och skidade igen. Vi körde två varv på elljusspåret 6 km. Jag måste verkligen träna på tekniken så jag kan spara lite på krafterna när jag tar mig fram. Men shit vad mysigt det är att köra när det är mörkt.

Nu är det fredag och det är fantastiskt! Idolfinal ikväll som man kanske borde se. Och kanske lite shopping i helgen? Yes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0