24

Helgen har varit toppentoppen! I lördags var jag på ett spinningkonvent i KTH-hallen. Det var mycket trevligt. På kvällen hade jag massa vänner hos mig som firade in min födelsedag. Kvällen avslutades på stan och jag var inte helt pigg igår. Men det är ju bara helhärligt! Och igår blev jag då ett år klokare (?) Så då var det middag hemma hos päronen, mycket trevligt det också! Presenterna jag har fått var mer än man kunde önska. Jag är galet tacksam för allting helt enkelt!

Så. Ny vecka. Ny ålder. Nya tag. Svinkallt ute och en tunnelbana som inte fungerar om den inte går under jord. Men vädret är ju (förutom galet kallt) jättemysigt. Vitt och soligt! Nu är det jobb och ikväll kör jag min sedvanliga body pump.

Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0