Tisdag

Så var det tisdag och imorse fick jag en liten sovmorgon. Jag njöt av frullen framför morgontidningen och Nyhetsmorgon. Så nice att slippa stressa. Men till slut blev det galet stressigt i alla fall. Konstigt att när man har som mest tid blir man som mest stressad!


Gröt på havregryn och fiberhavregryn med äpple, keso, kanel och mjölk.

Nu är det jobb fram till att jag ska ta mig en sväng på löpbandet. Idag blir det lite av det jag känner för. Kanske intervaller, kanske ett långt pass, kanske inget av det. Det får fötterna på löpbandet avgöra. Sedan ska jag hem och laga något med kyckling. Men vad är ganska oklart just nu.

Ta hand om er!



Kommentarer
Postat av: Sweet Life Style

kul att du gillar den!

2010-02-02 @ 18:21:05
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0