Back to basics

Länge sedan nu. Men det är mycket på jobbet trots semestertider!!

Men en liten update ska nog hinnas med. Igår var jag ute och gick/joggade en liten sväng. Och jag blev lycklig. Varför? För att mina benhinnor inte smärtade en endaste stund alls. Men att tempot var lågt och jag snabbt blev trött kan jag faktiskt bortse från. Back to basics skulle man kunna säga. Nu är det ungefär sex veckor kvar till Halvmaran och jag har ju varit i valet och kvalet om jag ska (läs: kan) springa eller inte. Men nu banne mig kör jag såvida inte mina benhinnesmärtor återkommer, vilket vi förstås håller tummarna för att de inte gör!

Igår tog jag en sväng på gymmet också. Körde igenom rygg och biceps och det känns idag vill jag lova. Nu ska jag hålla denna positiva trend och nu när jag själv inte insturerar klasser på lite mer än en månad (!) så ska jag få till en regelbundenhet i mitt gymmande. Ikväll blir det bröst och triceps. Jäklar vad jag gillar att gymma!

Nu är det back to work som gäller. På återhörande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0