Humlehof

Ikväll har jag varit och käkat schnitzel med potatis på Humlehof på Folkungagatan. Och jisses, det var underbart gott. Och väldigt trevligt att få sitta ner och bara snacka ett tag. Men nu är det läggdax för moi. Ni ser, det börjar arta sig med läggtiderna. Jag tror minsann detta är tredje natten i rad där jag (förhoppningsvis då..) lägger mig innan 22.30. Och det är ett väldigt kors i taket på den. Mina nattliga (o)vanor har tyvärr varit helt fel med tanke på att det oftast är uppgång runt 06.00 på morgonkvisten. Och det leder till trötthet. Som leder till konstig matlust. Som leder till konstiga träningsupplevelser. Som leder till dåliga sömn(o)vanor. Som leder till trötthet. Som leder till.. Ja, ni hajjar poängen. Så istället för att svamla ska jag gå och natta mig själv nu.

Imorgon är det en ny dag. Då är det jobb, löpning och ett besök på Stadium för en Vasaloppstjejkväll som gäller. Spännande!

Så natti natti gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0