Lunchspinning

Hej hopp, long time ago! Men bättre sent än aldrig? Jag har ju hunnit med både två veckor i USA och på vift i Karibien samt massor med jobb, träningsupplevelser och lite annat..

Nu har jag precis varit på lunchspinning på Sats och efter det smällt i mig en fetaostfylls kycklingfilé inlindad i bacon med gröna bönor till. Och så nougatkladdkaka och banan till efterrätt. Värsta lyxen en dag som denna. Men det kan man kanske vara värd när vädret är så blåsigt och envist som det faktiskt är? Eller ja, man skulle såklart vara värd det ändå! Tiden på spinningcykeln var härlig, men jag var rätt stum i benen efter gårdagens tur på löpbandet. Men jag är bara glad att mina benhinnor nu börjar vara med mig igen. Visst har jag ont, men jag ger mig sjutton på att fortsätta ändå. Och efter sisådär 23 minuter, den kritiska gränsen, brukar det funka finfint.

Men nu ska jag ta tag i lite jobb. Ikväll ska jag ut och äta med en kompis och sedan sova tidigt. Wish me luck! Tjing, tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0