BBC 2011, dag ett

Ja, så i morse var det dags för årets upplaga av BBC 2011. Det blev tidig uppstigning, gröt- och mackfrulle och sedan mötte vi upp Jenna på tuben. Väl framme startade dagen med Primal Fitness/Parkour som kanske var lite annorlunda mot vad man brukar träna. Gå som en krokodil, hoppa som en apa eller stå på skallen. Ja, ni hajjar! Men kul och annorlunda var det i alla fall.


Kan det vara krokodiler vi är här? Hmm, jag tror det..

Sedan var det dax för lite lekar av varierande slag. Mycket handhållande och teamwork. Såklart med årets snygga BBC-tröjor på.


Jenna, Carro och Elin - glada flickor!

Sedan var det dax för mig att snöra på mig spinningpjucksen och gå på Tereses spinning. Och jag älskar ju spinning, så det finns inte så mycket att säga om det. Tessan är bra och musiken var detsamma. Kul!


Suddigt men kul!

Sedan var det lunch. Men den delar jag med mig av (nåja) senare. Nu måste jag duscha för att inte missa middagen. Det vore ju hemskt trist! En hungrig Emma är inte alltid en rolig Emma. Nästan aldrig faktiskt.

Hej så länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0