Tisdag

Allt blir inte alltid enligt plan. Så kanske att jag delger er av dag två av BBC ikväll. Om tid finnes.

Igår blev det hur som helst en löprunda, samma som i fredags, och det kändes bra i benen. Jag är fortfarande så tacksam för det benen klarar och att jag slipper smärta i benhinnorna. Jag längtar till mina löppass och ser att utvecklingen faktiskt går framåt. Härligt! Nu ska jag bara se till att låta de små rackarna (benen alltså) återhämta sig ordentligt. Jag har en liten känning, typ ilning, i baksida lår/rumpa/rygg. Efter löpturen åt jag en jättetallrik med spaghetti och köttbullar. Hej, hej kolhydrater säger jag. Vad vore jag utan er?


Mycket mat är min melodi

Idag blir det nog lite gymträning på lurren. Jag tänkte köra rygg och biceps och låta mina ben vila. Imorgon ska jag vicka en spinning på lunchen så jag ska väl gå ner och se hur rutinerna ser ut på detta center.

Ikväll ska jag dra till IKEA och spana på skåp att försöka pressa (typ) in i köket där det inte redan finns skåp. Och kanske lite annat bra-att-ha som lätt kan slinka med. Och så kanske jag ska fortsätta/avsluta min garderobsrensning jag påbörjade häromdagen. Som sagt, multitasking är min grej.

Happy tisdag, tjing!



Kommentarer
Postat av: Emilia skribent inom kost & motion

Hejsan! Ja, det var kul att ses på BBC, nya höjder av träningsvärk och människor - skoj!



Ser att du också är civilekonom, vilka år gick du? Jag blev klar 2006.



Håller med - vad vore vi utan kolhydrater??



Nu ska jag ut o springa - följer du något program när du springer?



Allt gott,

Emilia

2011-04-19 @ 12:02:59
URL: http://enemilia.blogg.se/
Postat av: Jenna

härligt att du redan begett dig ut för att springa. Snacka om träningsvärk åtminstone jag har haft ;) vilade både igår och i måndags, men idag ska jag kicka igång träningen igen! Ja vi måste boka in en liten träningsdejt eller fika lr ngt. Kom på att jag ska på kryssning under valborgshelgen. Vi pratade ju lite löst om satsenergy + bodybalance den dagen. Vi kanske kan prella det för jag vet ännu inte när vi är hemma ännu och så?

ha en fin dag tjejen!! Kram

2011-04-20 @ 08:27:22
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0