Första doppet

Tjo!

Semester, hur härligt är det inte?

Idag har jag minsann badat! Säsongens första dopp och det ska tydligen vara så att jag måste ta mig till landet för att detta ska ske. Men bättre sent än aldrig. Sedan har jag cyklat också. Cirkus 2,2 mil för att köpa tidning och lite så. Jag såg en orm med två gula prickar på skallen som kunde vara både levande eller död. Jag vågade inte direkt stanna och se efter. Men den låg i alla fall kvar på tillbakavägen..


Utsikt över gräsmattan. Jag är sugen på badminton. Någon som är på?


Nyaste bygget på tomten.

Nu sitter jag (på min onda rumpa. Ajaj, redan ont efter cykelturen) och lyssnar på första Champions League-kvalet mellan Malmö FF och Glasgow Rangers, men funderar på att gå in och sätta på en rulle strax.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0