Kolhydratladdning och en ond tå

Tjo!

En snabb update innan läggdax (vilket det i och för sig var för länge sedan). Gårdagens Body pump nummer två gick tipptopp. Så gick även middagen med päronen. Eller ja, det var gott. Väldigt gott. Min fläskfilé Oscar med potatisgratäng smakade mer än bra! 

Idag var det cykeldax och jösses mina vänner. Jag tror aldrig jag har svettats så mycket tidigare. Det var en pöl under mig, runt mig, mig. Ja, överallt faktiskt. Och hela salen var i princip igenimmad! Jag hade knappt en centimeter på kroppen som var mindre än genomblöt. Jag var förvånad över att det över huvud taget var något kvar av mig efter passet. Well well. Nog om dagens svettningar.

Till middag blev det pasta carbonara á la mamma då jag ändå skulle förbi och låna deras bankdosa eftersom min verkar gett upp hoppet om livet..




Detta får ses som min kolhydratladdning inför morgondagens lunchlöpning i Ursvik (där jag sprang i måndags). MEN! Vad tror ni jag gör gör jag kommer hem? Jag går in i min ena hantel med ringtån och har efter det ontont! Men jag kan ju böja den, men den känns lite konstig. Varm, öm och lite större än vanligt. Men jag har haft på tok för mycket hinder i min löpning, så nu tänker jag inte låta detta hindra mig. Så. Slut på mitt babbel för nu ska jag sussa; Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0