Måndag

När jag vaknade i morse visste jag inte riktigt var jag var. Jag måste ha missat väckarklockan och jag hade inte alls någon tanke på att kliva upp. Hur som helst. I lördags, mina vänner, blev det minsann en liten löprunda på sex kilometer. Utan någon som helst smärta i knät, varken under eller efter passet. Det är lycka det! När jag sedan kom hem premiäranvände jag mitt Wellness rack med fria vikter som jag vann på BBC förra året. Det blev lite biceps, bröst och triceps som fick jobba lite. Med betoning på lite. Men jag ville mest utforska hantlarna och gosh vad de fungerade fint. Vi kommer ha många fina stunder framöver.

Men nu är det måndag. På lunchen ska jag antasta löpbandet och kanske köra lite coreövningar på det. Och ikväll blir det kanske, kanske ett kärt återseende av en vän och en fika på det. Det låter som en rätt bra måndag i mina öron.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0