Sista augusti

Ja, alltså. Mitt dygn skulle behöva minst tolv timmar extra för att hinna med allt jag måste och vill - utöver jobb.

Fredagens löpning (ja, det är typ en vecka sedan nu..) gick helt ok. Jag kände mig tung i kroppen och jag har långt kvar till min forna form. Men ändå, jag har kommit långt med tanke på att det bara var några månader sedan mitt löparknä bröt ut och jag inte kunde, eller ens fick, springa några hundra meter. Hur som haver. Jag råkade ju springa fel och hittade inte till Ursvik (!) trots att jag var där och sprang runt tre dagar tidigare. Men jag följde en stor väg (oklart vilken) och fokuserade på att bara springa rakt fram eftersom jag visste att risken för att springa vilse skulle öka markant om jag gjorde för många svängar. Trots denna rakstrecka lyckades jag nästan springa lite fel. Men bara en liten bit..

Efter äventyret på nio kilometer var det jobb innan jag drog till Haninge för att gå på en body pump-filmning där jag fick träffa två toppentjejer jag inte träffat på länge och inhämta massor av energi. Och köra Body pump med låtar från releaser låångt back in the days. Och efter det var det fredagkväll, en lugn sådan. Och efter det var det lördag då jag var på Casalls utförsäljning och hittade fem träningslinnen och ett par löparshorts. Score! Och så på kvällen blev det god middag på Koh Pangan och Försvunna på bio med bästa! ♥ Och sedan var det söndag, en liten mellandag sådär. Jag tvättade, råkade sno min grannet tvättid och ja.. Sedan blev det temys med min granne (en annan) och en nedrans massa tjejsnack. Och så var det måndag igen och höstschema på Sats. Jag startade veckan med en Body pump. Mycket skoj! Igår blev det lunchlöpning som inte blev någon lunchlöpning. Jag fick känningar i vaden och begynnande ont i knät så jag valde att stoppa innan jag gjort något dumt, så jag gick in i gymmet och körde rehab för knät och lite ryggövningar istället.

Och så ett tips innan jag jobbar weiter. H&M:s träningstoppar/BH:ar är riktigt bra, sköna och billiga. När man dessutom kan påverka med lite färg är det ju inte helt fel. Här är mina två nya tillskott:


Prisvärt och bra


Så, min uppsats är klar. Ikväll ska jag köra cykling och sedan ska jag vicka en Body pump efter det. Så det blir en sen hemkomst och förmodligen en middag (läs: macka) on the run.

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska bannemig med köpa mer träningskläder. Det gör man allt för sällan..

2011-09-26 @ 22:41:37
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: jennifer

gillar den till vänster!!

2011-09-28 @ 18:34:06
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0