Sista semesterdagen

Hej hopp,

Sista semesterdagen idag, sedan är det helg och på måndag börjar allvaret igen. Jag längtar inte alls även om det går rätt snabbt att komma in i rutinerna igen. Och något jag längtar efter är att instruera mina pass igen. Det kör igång på tisdag med body pump.

Igår lämnade jag landet och drog hem till stan igen.


Här togs säsongens andra dopp igår. Det var svårt att lämna detta..

Nu sitter jag och kikar på Nyhetsmorgon, men ska samla ihop min tvätt och dra ner i tvättstugan. Sedan ska jag väl duscha och pudra näsan och börja ladda ingör kvällens kryssning. Just nu är jag halvpepp. Men bara jag vaknar till, får mjuka upp min stela nacke och så en dusch på det så. Men den ständiga frågan; Vad ska jag ha på mig?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0