Torsdag 18 augusti

Weii, snart är det fredag igen! Min sista Body pump-klass för veckan igår gick bra, men jag kände av ryggen lite mer än vad jag gjorde under lunchklassen. Nu blir det några dagars pump-vila. Ikväll kör jag Cycling på sprillans nya cyklar och sedan blir det egenträning fram till tisdagspumpen. Idag ska jag även gå till naprapaten och bli knådad och så får vi se vad status blir där. Men nu: Jobb. Mycket att göra!

Igår när jag kom hem från träningen drog jag hem till päronen för att vattna blommorna och spana fotboll. Och då passade jag på att äta något snabbt och lättlagat som jag inte ätit på länge..Pyttipanna! Jisses, underskattad mat det där. Jag får mina kära kolhydrater och jag lägger till två ägg för att öka proteinmängden. Och aldrig förr har väl rödbetor smakat så bra. Bör jag tillägga att jag var hungrig?


Så enkelt och så gott. Dax att göra egen pytt hemma tror jag..





Kommentarer
Postat av: Emilia skribent inom kost & motion

Det här får mig att vilja göra hemlagad pyttipanna! Och ha i frysen och ta fram de dagar man inte orkar med någonting :)



Jag ska springa milen, och det är den jag satsar på just nu. Har som mest sprungit 43 minuter, så målet är väl att klara en timme rent löp. Det är faktiskt himla trevligt att springa har jag upptäckt :)



Allt gott, då ses vi om inte annat den 1 oktober!

Om du kommer över ngt roligt event får du gärna tipsa! Jag ska på Kistamässan nästa helg och testa lite olika träningsformer!



Emilia

2011-08-18 @ 20:28:09
URL: http://enemilia.blogg.se/
Postat av: sevendaysaweek

sv: åh, tack så mycket!

2011-08-19 @ 07:51:54
URL: http://www.sevendaysaweek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0