1 december

Hej hopp!

Första december idag och således 24 dagar till julafton och 31 dagar kvar på detta år. Stört!!

Igår var det pump-dax på lunchen och jag kände av en skön träningsvärk från tisdagens rygg- och bicepspass jag åstadkom. Och idag har jag fortfarande ont, vilket i och för sig visar att det tar. Jag har dessutom lyckats sträcka baksida lår och få ont i nacken. Vad är det med dessa krämpor? Och löpningen har inte blivit av på för måndag veckor eftersom jag lyckades bli sjuk. Nu är det dax att rycka upp sig. Men jag inser att jag är ledig typ en dag fram till jul och då bör jag kanske inhandla julklappar. Så vi får se, kroppen får läka från halsont, förkylning och andra krämpor och sedan är det all in!

I tisdags var jag också på sista besöket hos min naprapat. Och tror ni inte jag vaknar igår med lite småkänningar av mitt löparknä? Men det måste ju bara vara psykologiskt. Jag ska fortsätta stretcha, rehabba och värna om mit knä så ska vi se att det blir en mara nästa år!


Choklad 24 dagar i sträck. Detta måste ju vara årets bästa månad?


Jobb denna torsdag och sedan är det cykling på Fridhemsplan som gäller. Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0