Snart februari

Sist jag skrev var det Lucia och 2010 och ja, tiden bara flyger iväg och nu är det istället januari (eller ja, typ februari) och 2011. Jag har hunnit med att skaffa kort på Sats och jag har hunnit med att börja spela innebandy igen. Jag har saknat det under mina år och så hittade jag och en kompis ett lag som känns rätt passande för oss. Det är både kul och ger en toppenbra träning. Värsta bästa kombon!

Annars var jag nere i Göteborg över helgen. Framöver är varje helg inbokad till typ..påsk? Men det är roliga grejer. Många som fyller år och lite småtrippar runt om i landet. Men innan det blir helg igen ska jag klara av denna vecka som innehåller träning, innebandy, hockey, massa jobb och lite annat smått och gott.

På återskrivande! Tjing!



Kommentarer
Postat av: Jenna

välkommen till Sats :) hunnit gå på några roliga pass? vad instruerar du själv nu i vår? :) roligt med innebandyn!

2011-02-02 @ 22:38:01
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0