Hej hopp

Goddag, goddag.

Det är mycket nu. Men snart, snaart får jag min efterlängtade semester. Vad har hänt sedan sist då? Det är sommarschema på gymmet vilket har resulterat i extrapass lite här och var. Igår instruerade jag en body pump, idag på lunchen instruerades en body pump och ikväll.. Gissa vad det blir då? En body pump såklart. Imorgon bryter jag trenden och instruerar en cykelklass. Sedan blir det även semester från passen ett tag.

Det har hunnit vara midsommar också. Och en väldigt lyckad sådan. Jag fick spendera dagen med sjukt trevliga människor, grilla, umgås, njuta och bara vara.

Nu är det strax dax att dra iväg till Sundbyberg och svettas lite mer. Jag ville mest tala om att jag lever såhär i pre-semestertider. Och snart kommer jag leva ut ännu mer. Semster med de bästa ♥



Kommentarer
Postat av: Jenna

Önskar dig en toppenbra semester tjejen! Något säger mig att du är ute på vift på roadtrip för tillfället :) Kram

2011-07-11 @ 10:44:57
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0