Bullrus

Man skulle kunna tro att det är något slags löplopp. Men nej, det är varken någon ny variant av Tjurrus eller Vårrus. Det är bara en god sockerbomb som jag suktat efter hela dagen.

Vad gör man när det är tusen saker att göra som känns lite tunga? Man tar en bulle och en stor cappuccino och drar nytta av efterföljande rus och hoppas att det inte fem minuter senare resulterar i ett kraftigt blodsockerfall.


Suddig men god..

Senare idag ska jag iväg på ett möte och efter det tänkte jag testa PowerStep om jag får plats på klassen. Jag som inte är mycket för dans- eller aerobicsklasser (eller avancerad step för den delen) har hört att denna klass innehåller enkla steg på brädan varvat med styrka. Det känns som en fin utmaning att börja med. För det sägs ju att man ska utmana sig själv, right? Och det gör jag genom att placera mig i en miljö där jag inte känner mig helt hemma. Men vem vet, snart kanske jag gör det?

Jaja, slut på mitt babbel. Back to bulle. Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0