En bra dag

Receptet på en bra dag? Jo, härlig stämning på jobbet, ett skönt lunchspinningpass, en shoppingraid inne på H&M, en fullsmockad bodypump-klass med härliga deltagare och fantastiskt fina ord efteråt samt en Djurgårdsvinst i den fjärde kvartsfinalen mot Luleå. Låt oss bli det första lag att ta fyra raka, som krävs för att ta sig vidare till semifinalen.

Men nu är det läggdax för moi. Och se, jag är duktig (det vill säga tidig) idag. Låt detta bli en fin trend framöver!

Vad gillade ni Melodifestivalen i lördags förresten? Jag gillar ju Saade, det kan jag inte förneka. Nu laddar vi och hoppas på storslam i Eurovision i Tyskland i maj!

Nu var tanken att jag skulle lägga in Popularlåten här.. Men det verkar ju inte fungera. Why? Men här finns den att lyssna på hur som helst. Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0