Naprapat

Nu har jag irrat omkring och googlat lite på min smärta på utsidan av knät. Inte för att jag hittade så mycket mer information än "Gå till doktorn", "Sök upp en sjukgymnast""Kontakta en naprapat". Sagt och gjort. Nu har jag fixat en naprapattid till i eftermiddag. Jag hoppas verkligen det blir lite kläm och tryck och vips så är smärtan borta. Nejmen skämt åsido, detta är troligtvis verkligen något jag behöver. Kanske är det en överansträngning? Kanske är det någonting som hamnat i kläm? Det ska hur som helst bli skönt att någon tittar på det så jag kan få ett utlåtande. Jag är annars den som drar mig för att hålla på att springa till doktorn och liknande och tror att kroppen är oövervinnlig (nåja) och kan läka sig själv. Men man kanske ska tänka steget längre och inse att kroppen faktiskt kan ta en del stryk bara genom att man sitter konstigt eller går/springer med en felaktig teknik. Om man dessutom sitter en stor del av dagen och dessutom springer en del kan det ju leda till ännu mer stryk. För kroppen alltså. Höhö!

Nu blir det strax asiatisk lunch. Mmm, som jag saknat mitt vita ris.



Kommentarer
Postat av: Elin

Låter klokt det där :) Sen kanske du får lite utlåtande om hur du kan jobba på eventuella svaga punkter för att bli ännu starkare och bättre!



Förresten, vad ska vårt lag heta? Team Emma och Elin ?

2011-05-06 @ 13:04:07
Postat av: Elin

Hum. Nu bidde det klurigt! Vi får spåna lite mer i helgen tror jag :)

2011-05-06 @ 13:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0