Underbara fredag

Det är fredag och det är sol. Dock får jag skrota eftermiddagens plan på att köra ett body pump-pass. Mitt knä/ben ilar som attan i en viss position så jag känner att det är läge för vila. Imorgon är det ju dax att instruera spinning igen med lite ny musik, så då får jag se till att benet är med på noterna (höhö, fyndigt!). Men någon löpning blir det inte förrän tidigast på tisdag. Tror jag. Och i nästa vecka ska jag lägga mitt fokus på body pump, både koreografi och teknik. Japp, nu kör vi!


Fina lodjuret från Skansen i lördags

Dagens mission blir att gå på jakt efter en sjukgymnast. Det känns som att något (en nerv?) kommit i kläm i benet och det känns inte skönt. Usch, hemska känsla. Försvinn! Men som sagt, det är fredag och det är fantastiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0