Kladdkaka med jordnötter

Blä, jag känner mig lite halvrisig. I natt har jag känt mig febrig och lite snuvig och nu har jag ett tryck över skallen och känner mig lite småhängig. Jag hoppas på en endagsgrej för imorgon ska jag hoppa upp på spinncykeln i tre timmar. Det blev inte allt för mycket sömn i natt eftersom det blev spontanhäng med mina kära grannar fram till sisådär klockan fem i morse. Men mycket trevligt var det!

Nu har jag precis käkat frulle och ska hoppa in i duschen och göra mig i ordning för att dra till Hälsomässan och inspireras till tusen. Sedan fortsätter jag hem till mor med min kladdkaka jag jobbade ihop igår och firar henne som bara attan!


Kladdkaka med Centerchoklad och jordnöts- och chokladöverdrag


Nu blev det helt plötsligt lite småbrottom! In i duschen och sedan sätta iväg till Älvsjö!

Kram!



Kommentarer
Postat av: LovelyLiller.com

Den så mycket god ut!!! :D

2011-11-12 @ 12:37:28
URL: http://lovelyliller.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0