Lördag

Alltså älska helgen. Fantastiska helg! Igår satt jag på cykeln och svettades som attan. Vilken härlig start på dagen trots den tidiga uppgången. Sedan var det jobb och efter det tog jag mig en tripp till mitt grannegym och körde lite (med betoning på lite) intervaller. Efter 25 minuter på bandet var jag mer än svettig och traskade hemåt, mös med kissen och duschade. Sedan blev det en härlig Idolkväll.

Idag har jag sagt hej då till föräldrarna som drar på semester till Sydamerika. Usch, jag gillar inte att säga hej då. Jag tycker det är lika jobbigt oavsett om det handlar om en dag eller två veckor. Haha. I alla fall. Nu har jag intagit sängläge. Chokladen är öppnad och boken är redo att läsas. Men först ska jag se om jag hittar något spännande på webb-TV. Kanske fröken Skipper? Och så börjar Så mycket bättre idag. Jag hoppas på en minst lika bra säsong denna gång! Och till min lycka är ju E-type med!

Det blir en lugn helg efter veckans alla tidiga mornar. Imorgon ska jag på dop hela dagen och förhoppningsvis tränga in lite träning när jag kommer hem, om jag hinner. Sedan är det dax för en ny vecka igen. Och november. Huvva, vad tiden går!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0