Ont i maggen

Hej hej och hå. I fredags fick jag ont i magen vilket senare, efter två vändor på akuten, visade sig vara en vriden tarm. Och hej smärta säger jag. Fy sjutton. Jag blev inlag på Sös men igår fick jag komma hem, utan operation. Hallelujah på det!

Nu har jag ont och är lite illamående men känner mig mycket bättre. Det blir nog jobb från hemmet imorgon och sedan ska jag vara på benen igen. Här orkas inte med fler sjukdagar!


In case of att du glömmer vem du är..


Jag såg Globen i alla fall. Innan molnen tog över..


Sjukhusmaten var..god! Och jag var överlycklig som kunde få ner mat igen. Jippi!


Nu ska jag iväg och hyra film. Och äta lite mer a-fil. Trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0