Casall och Tjejmilen

Casalls utförsäljning förra veckan fick dessa snygga linnen hänga med hem. Härliga färger som kan lysa upp en kommande vinter. Även dessa löparshorts i funktionsmaterial fick följa med hem.





Min Body pump idag gick finemang och när jag kom hem väntade den nya releasen i brevlådan. Så nu ska jag ägna veckan (tillsamman med mycket annat) till att lära in den. Nästa måndag kör vi. Hej Body pump 79!

Och så Tjejmilen då.. Jösses. De första kilometrarna flög jag fram. Sedan började viljan ge vika, men trots detta kände jag mig stark efter målgång! Och så löpsugen att det inte är klokt. Imorgon lunch ger jag mig ut på intervaller..hmm..tror jag.

Natti natti!



Kommentarer
Postat av: Elin

Underbart med färg!

Och du, jag lyckades vinna en friplats till topploppet så nu har vi kusin som lagmedlem med oss ;)

Lycka till med intervallerna!

2011-09-05 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0