Godis, någon?

Jag var så trött igår och inte alls pepp på att köra min body pump. Men allt ändrades när jag kom dit och hade grymt kul! Härliga och duktiga deltagare. Efter passet var det bara att dra hem och bränna en ny cyklingskiva. Idag premiärkör jag Cykel 55 på Sats Medborgarplatsen. Jag har saknat att intruera Cykelklasser så detta kommer bli grymt!

Igår var jag och köpte påskgodis också. Tre kilo närmare bestämt. Ååh, påsken är underbar. Synd bara att inte vädret är lika underbart. Eller det kunde ju i alla fall vara lite varmare. Idag på lunchen blir det löpning och ikväll blir det en cykelklass. Bra dag! Lite senare ska jag presentera förra veckans träning också. Det är mycket nu..Hehe.


Godismonstret har talat..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0