Härlig cycling

Mitt cykelpass gick super och det var många som vågade lämna det varma vädret en timme till förmån för lite träning. Jag älskar att kommunicera med mina deltagare under klassen och gillar när energin slår i taket. Fina Jenna kom och cyklade med mig och så fick vi till lite socialt häng efteråt. Härligt!

När jag kom hem var jag hungrig (ovanligt?) så jag improviserade och fick till en god kycklingröra med ris. Ta så mycket kyckling du vill och skär i lagom stora bitar, stek i olja, salta och peppra, häll över passerade tomater och blanda ner creme fraiche och vips så är det klart. Med jasminris till blir det hela ännu godare. Snabbt och bra!


Jaja, spyfärg kan också smaka bra. I verkligheten var det faktisk mer rött. För den intresserade..hehe

BBC dag två kommer inte idag som utlovat. Mitt bredband har ungefär ingen täckning och tiden för att ladda upp en bild är..ja, för lång. Så håll ut, imorgon kommer det!

Nu ska jag sussa och drömma söta drömmar. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0