Ingen Garmin

I fredags var jag och hämtade mitt efterlängtade paket med en fungerande Garmin. Trodde jag. Det kryptiska meddelandet "Exchanged" säger mig att den borde vara utbytt. Men tror ni inte jag fått tillbaka samma klocka med exakt samma fel?! Vad tusan alltså. Man blir så trött när det ska strula sådär. Så jag får knalla tillbaka och lämna in den igen. Bra skit. Not. Teknikprylar som inte fungerar kan vara det mest frustrerande jag vet. Uuuuhh!

Annars då? Träningsvärken i magen från gårdagens pass är inte nådig, så det gav nog en del det där. När min svanskota är bra ska jag köra hela passet, all in. Och då ska jag även dela med mig av det än så länge hemliga receptet. Håll ut. Nu ska jag jobba på fram till löpning och lunch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0