Mage, Body pump och lite svanskota

Som vanligt på måndagar är det Body pump i Sumpan och så även idag. De var verkligen duktiga mina deltagare och det är grymt att se hur de utvecklas!

Idag på lunchen körde jag ett, som skulle kunna vara, grymt magpass som jag fnurlade ihop igår. Men av någon outgrundlig anledning har jag fått ont i svanskotan så vissa övningar med mycket tyngd på rumpa/svanskota fick hoppas över. Det började i lördags, när jag SATT HELT STILLA på en stol. Sedan gjorde det bara ondare och ondare. Jag har inte ramlat eller gjort något mer konstigt än vanligt så lite förbryllad (haha, härligt ord!) blir man ju.. Men jag tror, eller vill tro, att det nog känns lite bättre nu. Så tummen upp för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0