Måndag 2 april 2012

Någon som blev lurad igår? Jag är ju lite vilsen i dagar, men hade gärna kommit på något smaskigt skämt. Men icke. Istället satt jag i en bil och körde hem från Borås. Jag var seg som tusan när jag kom hem och hade egentligen en löprunda på 18 kilometer inplanerad. Men jag var trött, det var kallt ute och snöade..och ja, min motivation var väl inte på topp. Men ibland gäller det att lyssna på kroppen också. Idag blir det dock åter till träningsrutiner. Ett pass av något slag på lunchen om jag hinner och sedan instruera min Body pump ikväll.

Idag åt jag för övrigt grötfrukost igen. Och det är ju gott när man har äpple, kanel och mjölk till. Dock missade jag min proteinkälla i form av typ Keso eller ägg eller så. Men äh, mätt blev jag! Nu ska jag jobba på. Jag har tusen saker att göra och enda sättet att få dem gjorda är ju faktiskt att jobba. Logiskt.


Bra start på dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0