Tisdag och neon

Sådär, då var det slut på ledigheten för denn gång. Jisses vad skönt det varit att vara ledig och göra precis vad man vill. Sist jag uppdaterade var jag på väg ut på långlöp. Och det blev distansrekord för mig. Två fina mil skrapade jag ihop. Det kändes bra även om kroppen gärna får känna sig lite lättare. Men jag kommer dit.

I lördags blev det senare påskmiddag med kompisar och spelkväll. Trevligt. I söndags var det stadionpremiär och en Djurgårdsvinst. Fint det. Igår blev det lite småfix och senare filmkväll som slutade med läggdax vid niotiden. Haha, tröttmössor.

Nu är det tisdag och jag kör min Cykelklass på Medis ikväll igen. Och så får man väl försöka undvika godiset som finns kvar både här och där. Sockersanering härnäst?

Och här ser vi äntligen lite av det jag köpte inne på Gina tricots träningsavdelning. Det var rätt urplockat, men jag lyckades ändå hitta en del färgklickar. Älska träningskläder!


Neonfärger är hett hett!


Shorts och två träningstoppar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0