Löpbandslöpning

Jag kom iväg till gymmet. Ställde mig på bandet. Körde på med två kilometers uppvärmning. Fick galet ont i benhinnorna (eller vad det nu är). Skulle köra 2x80m meter koordinationslopp. Körde istället 4x100 meter och 1x200 meter. Mellan dessa intervaller blev det snabbt gångtempo. Då var en kilometer till avklarad. Sedan körde jag lite längre intervaller, började med en kilometer, sedan 800 meter och så vidare. Och vips så hade jag sprungit sju kilometer och svettats som tusan. Sedan tog jag en promenadkilometer som nedvarvning och sedan rehab för knät och stretch. Galet nöjd!!


Mitt tänkta pass och en penna = Min nya löparstil.


Foam roller is the shit!



Kommentarer
Postat av: Elin

Hum, apropå skor. Är det samma par du har varje gång du får ont?

Kanske är dem som är lite stumma?

Jag jobbade i ett par äldre löparskor i veckan och blev öm i benhinnorna direkt!

Liten ide :)

2012-04-19 @ 15:46:05
Postat av: Emma

Jag har faktiskt tre olika jag alternerar, men det är kanske mest dessa jag får ont av. Eller så är det löpbandet i kombination med skorna. Jag utreder :)

Tack för det, fining!

2012-04-20 @ 19:41:34
URL: http://faw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0