Veckans träning vecka 14

Nu är det snart dax för mig att dra iväg till Sats och insturera ett cykelpass. Det känns som min rumpa växt fast i kontorsstolen idag och jag är fortfarande sockerhög efter helgen så det ska bli riktigt skönt att svettas ut allt dumt jag fodrat kroppen med. Och såklart få härliga endorfiner att leva på resten av kvällen. Här kommer för övrigt förra veckans träning.

Måndag: Instruera Body pump
Tisdag: Instruera Cycling 55 min
Onsdag: Instuera Body pump
Torsdag: Löpning + löpskolning sammanlagt 9,76 km. Gymma rygg + biceps
Fredag: Gymma bröst + triceps. Cycling 55 min
Lördag: Löpning 20 km
Söndag: VILA

Summa summarum en helt okej träningvecka. Men fick jag välja skulle jag såklart träna fem gånger om dagen..typ! Haha.

Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0