Cykel och Body pump

Första jobbdagen efter semestern idag. Och första dagen på höstschemat på Sats idag. Och dubbelklass för mig. Först en lunchcykel i Kista med ett cykelglatt gäng. Och nu är jag på G hem från min måndagspump i Sumpan som var grym på alla sätt. Positivt grym alltså.. Och jag var inte alls lika seg som förra fredagen då jag körde min senaste Body pump. Underbart lyckorus när jag nu ska hem och fundera ut vad det blir för middag. Yoghurt någon?

Och vädret, hur bra är inte det? Från regnrusk och höstligt imorse till varmt och sommar på bara ett par timmar. Fina grejer!

Det ser inte så regnigt ut, men så var fallet..

 

 


Kommentarer
Postat av: Tova

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2012-09-12 @ 11:24:42
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0