Dag ett och löpning

Sådär, då var teorikursen igång och det finns ju en del att lära sig kan man lugnt säga. Och en stor pärm att lära in. Så jag har att göra, helt klart. Efter dagens föreläsningar drog jag hem och sedan sprang jag ut runt Flaten. Det var tungt, första halvan med andningen och andra halvan med benen. Men jag tog mig iväg och känner mig nöjd med det eftersom jag inte hade någon motivation när jag kom hem. På rundan fick jag lite tid att fundera på rörelsemönster och skelettdelar och andra ord som poppade upp mellan varven. Snurrigt värre.
 
Löpning i min nya tröja från Nike, köpt i Nike-butiken i Prag. Lycka när jag hittade den butiken!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0