Första semesterdagen..typ

Woho, semester på riktigt. Okej, jag var i Prag vilket var en underbar semester. Visst, jag pluggade på semestern och det hade sina fördelar också. Men ändå, nu är jag ledig, på riktigt! Det har varit en bra dag idag på många sätt. Det har blivit städat hemma och vi har varit på bio och sett Grannpatrullen som var sjukt rolig. Se den! Igår var också en väldigt bra dag. Jag fick mitt kursintyg för grundutbildningen. Steg ett är så gott som avklarat (efter plugg och tenta då förstås..men jaja).
 
Lägg märket till spöket i bakgrunden. Och nej, det är inte min frisyr som spökar..
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Emma! vet inte alls om du kan placera mig, men jag gick samma utbildning som du för att bli spinninginstruktör (fån Malmö, satt bredvid Isabel). Nåväl, jag hittade hit av en slump och tänkte bara säga tack, jag lånar din bild av oss alla tränandes HLR =). Lycka till också med bebis!! Det blev ingen instruktörslicens för mig, vi flyttade till Dubai tre veckor efter avslutad kurs! Kram Maria holms

Svar: Hej Maria!Klart jag kommer ihåg. Hej, vad kul att du hittat hit! :) Javisst, bara låna bilden!
Dubai låter ju helspännande, har ni flyttat dit på heltid? Hoppas du mår jättebra! Kram!
Emma Jordell

2013-03-23 @ 13:24:38
Postat av: Maria

Haha men så bra! Ja, vi hade jobbat i nästan ett halvår för en ev flytt och så blev det kaos: samtidigt som jag satt instängd i källaren på Söder utan mobil landade både jag och min man våra fantastiska jobb :-). Han var i Dubai och styrde med advokaterna, jag på söder och våningen i Malmö ute till försäljning- allt samtidigt! Japp det är en permanent flytt. Vet inte hur länge vi stannar. Har du en email så kan vi hålla bättre kontakt så?

Kram

Svar: Vad spännande det låter! Allt brukar oftast hända på en gång, sedan är det bara att försöka landa :)Javisst har jag det, [email protected] funkar prima!

Kram!!
Emma Jordell

2013-03-27 @ 04:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0