SEMESTER!

Nu har jag fått min efterlängtade semester. Det hanns inte med någon träning igår utan istället blev det låång kvalitetstid med en vän. Mycket trevligt. Det blev en sen hemkomst och en ännu senare middag med mozzarella och en massa grönsaker. Idag bär det iväg till Prag och packningen har gått över förväntan för att vara jag. Dock måste man ju ha med sig en miljon laddare. Epilator plus laddare, två telefoner plus laddare, dator plus laddare, kamera plus laddare, Garmin plus laddare..Ja, ni hajjar. Alla dessa sladdar tar ju upp halva resväslan för tusan.
 
Hur som helst. Nu ska jag käka en stor mackfrulle med massa grönsaker och hoppa in i duschen och sedan bär det av till Arlanda och sedan några härliga dagar i Prag. Finally!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0