Torsdag 2 augusti

Godmorgon!
 
Alltså det är redan augusti, den andra till och med. Det är nästan så man blir lite mörkrädd när tiden går så fort. Igår hoppade jag in och körde en Body pump i Kista på lunchen. Egentligen skulle jag ju ha semester från alla mina pass nu, men jag är grymt nöjd att jag hoppade in. Nästan en helt full klass med duktiga deltagare och glada miner efteråt. Sådant uppskattas till tusen. Efter jobbet drog jag och min gullekollega på bio och såg Batman återvända i The dark knight rises som var helt okej med ett bra slut.
 
Nu laddar jag inför semster. Sista dagen på kontoret på ett tag. På lunchen ska jag försöka få till någon form av träning, där det lutar åt 500-metersintervaller. Efter jobbet ska jag träffa en vän och sedan fixa det sista inför Prag imorgon. Det är dax att njuta, nu när man har allt framför sig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0